Projectes de l'escola
- Padrins lectors: els alumnes de 4t d’ESO, apadrinen a un alumne de 1r de Primària, amb la intenció d’ajudar-los a millorar en el seu procés de la lectoescriptura. - Minis padrins lectors: consisteix en compartir un espai en el qual els nen i nenes més grans de 1r de l’Eso fan jocs, lectura i expliquen contes als nens i nenes de P5. S’intenta que tant uns com els altres visquin una experiència d’aprenentatge lector, sigui una activitat engrescadora i se´ls encomani el plaer de llegir.
A l’escola treballem per ambients on l’infant és el protagonista del seu aprenentatge i constructor del propi coneixement. En aquesta metodologia els nens i nenes de P.3, P.4 i P.5 interactuen entre ells i els mestres els acompanyem desde l’observació. Tot això fa que els nens i nenes aprenguin dins un clima de confiança i tranquil.litat. Els ambients de joc, matemàtic, experimentació, modelatge, artístic plàstic, artístic escènic, experimentació i dels contes ens esperen els dimecres.
- El Pilar solidari - Col•laboració amb l’ONG Plan Internacional. L’escola té 10 nens apadrinats, amb els quals es realitzen intercanvis com ara: cartes (castellà/anglès), fotos, etc; coneixement i estudi dels països d’on provenen els nens i nenes apadrinats/ades; coneixement i reconeixement de l’existència d’altres cultures, formes de vida i necessitats socials; formació d’un esperit solidari i vinculat a la societat.
- Padrins lectors: els alumnes de 4t d’ESO, apadrinen a un alumne de 1r de Primària, amb la intenció d’ajudar-los a millorar en el seu procés de la lectoescriptura. - Minis padrins lectors: consisteix en compartir un espai en el qual els nen i nenes més grans de 1r de l’Eso fan jocs, lectura i expliquen contes als nens i nenes de P5. S’intenta que tant uns com els altres visquin una experiència d’aprenentatge lector, sigui una activitat engrescadora i se´ls encomani el plaer de llegir.